piatok 18. novembra 2022

Prírodné vianočné pohľadnice s ozdobou

 Predvianočné obdobie je jedným z mojich obľúbených období, pretože veľmi rada robím vianočné pohľadnice a ozdoby. Väčšinou robím ozdoby prírodné, zo škorice, pomarančov alebo dreva. Tento rok som chcela skúsiť niečo nové, a tak som si od Janky objednala modelovaciu hmotu Soft Clay White Extra Light od Stamperie.

S hmotou sa výborne pracuje, je mäkká, ľahká a nelepí sa. Ja som sa rozhodla z nej spraviť hviezdy, tak som z nej kúsok vyvaľkala, vykrojila som hviezdy a nechala sušiť 24 hodín. Potom som na hviezdy pridala šnúrku, drevené korálky a strapček z hrubšej bavlnenej šnúrky. Ozdoby som použila na pohľadnice:


Keďže sú ozdoby dlhšie, na pohľadnice som zvolila rozmer 10 x 20 cm. Spravila som ich v prírodnom štýle na hnedom kraft papieri, s bielou embossovanou pečiatkou a orámovaním bielym gélovým perom. Myslím, že nič viac nepotrebujú.




Prajem krásny deň,

Daniela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára