nedeľa 19. októbra 2014

Kávička moja každodenná


V živote zažívame mnoho radostí.
Niektoré sú jedinečné a neopakovateľné, iné nám spríjemňujú každý deň. Jednou z takýchto životných radostí je pre mňa dobrá káva. Jej vôňa a chuť ma pravidelne sprevádzajú aj pri scrapbookingu. Práve preto som sa dnes rozhodla inšpirovať Vás, možno trochu nezvyčajným spojením – zápisníkom s kávovým motívom. Podkladový papier dosiek som ozvláštnila kávovými odtlačkami. Naň som nalepila pás z hnedého vlnitého papiera a dozdobila obrázkami a citátmi súvisiacimi s kávou.

Ozaj už ste si dnes dali svoju šálku kávy??? :)


Krásnu nedeľu praje

Katka




Papierové referencie:
Kaisercraft Tea Break Collection Jam Drop
Echo Park Sweet Girl
Hnedý vlnitý papier od Fancy Pants Designs


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára