sobota 4. októbra 2014

Nový začiatok

Nový začiatok - téma na septembrovú challenge od 7 Dots Studio. Pre nás bol novým začiatkom určite prvý deň v škôlke mojej Alice. Bolo to pred rokom v septembri a ja som si vybrala na nový layout fotku, ktorú urobil môj muž v škôlke v tento deň. 


Pracovala som so skvelou kolekciou papiera Hopefully od 7 Dots Studio, je základom celého layoutu. K tomu trochu pečiatkovacej farby cez šablónu, vodových farieb a ozdôb.




Najčastejšie robím layouty s fotkami mojej dcéry. Vlastne pre ňu vytváram album, v ktorom budú jej fotky doplnené o moje vnímanie, pocity a spomienky na konkrétne situácie. Dúfam, že raz, keď bude väčšia, budú tieto spomienky pre ňu mať hodnotu a bude sa k nim rada vracať. Ale nie je to jediný dôvod, prečo scrapujem. Scrapujem aj preto, že to jednoducho milujem a bez papiera a tvorenia s ním si už ani neviem svoj život predstaviť :)

Prajem krásny deň, 
Daniela 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára