piatok 2. januára 2015

Guest designer január 2015

S veľkou radosťou vítam medzi nami scraperku Jitku, ktorá vámbude spoločne s nami prinášať príspevky a inšpirácie. Výber guest designer -a bol náročný, ale nesmúťte, o chvíľu bude príležitosť spolupráce so Scrap Atelier až na polrok. 

Jitkin osobný blog nájdete TU
A tak ako každý člen design teamu, predstaví sa ona sama podľa tradičnej osnovy DT.

"Aktuálně jsem na plný úvazek máma na mateřské dovolené, předtím jsem léta pracovala v bance a finančním sektoru. Moje rodina (a scrapbook) mě teď ale zaměstnávají na 100%. Scrapbooku se věnuju od roku 2010. Letos jsem poprvé vyzkoušela mixed media a zcela mu propadla."




1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM 
    Ač to zní neuvěřitelně, žijeme v centru Prahy uprostřed zeleně.

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA 
    U mě osobně vede modrá a tyrkysová barva. Ve scrapbooku ale oblíbenou barvu nemám, hlavně musí všechno ladit.

3. MÔJ ŠTÝL 
   Mixed media mě okouzlilo v létě a zatím moje nadšení nepolevilo, spíš naopak. Miluju kytičky všeho druhu a asi na všech projektech se nějaká najde. Obdivuji styl clean and simple, nicméně veškeré mé pokusy o něj zatím selhaly... Pokaždé kouknu do svých zásob ozdůbek a už mi není pomoci...

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
   Nekonečný zdroj ispirace je moje malá dcerka a vlastně vše kolem mě.

5. KEĎ TVORÍM,...
    Je zásadně tma, dcerka spinká a já si užívám to, že mám pár hodin jen pro sebe.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY....
    Je toho spousta, nikdy ale nechybí gesso, šablony, strukturovací pasta, spreje a obrovská krabice s kytičkama.

7. ZÁVISLÁ OD....
    Nedovedu si představit život bez šálku dobré kávy.

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI 
    I když miluju umění všeho druhu, vystudovala jsem strojní inženýrství.


Tu je zopár z Jitkiných projektov, ostatné nájdete na jej blogu.






4 komentáre:

  1. Jitka, blahozelam, si zasluzenou clenkou design teamu a som zvedava na tvoje layouty, drzim palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blahoželám, Jitka! Doteraz som sa s Vašimi prácami stretávala pri súťažiach a bola som očarená :) Teším sa, že k tým krásnym prácam už viem priradiť aj tvár, niečo sa o Vás dozviem a uvidím viac Vašej tvorby na scrap-atelieri ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc vám děkuji za milé komentáře :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. co rict? zcela urcite dobra volba, moc se mi libi tvoje dilka, Jitko!!

    OdpovedaťOdstrániť