sobota 17. januára 2015

Zima

Sněhová nadílka je v Praze vzácností. Loni ještě dcerka jezdila v kočárku, tak jsme ten jemný sněhový poprašek, který v parku pár dní vydržel, nestihli vůbec pořádně prozkoumat.
Letos napadl první sníh až na Vánoce a dcerka z něj byla úplně u vytržení. Byli jsme zrovna na návštěvě u mých rodičů a dědeček hned vytáhl sáňky, aby si tu bílou vzácnost všechna vnoučátka jaksepatří užila.


 
 


Papírovou čtvrtku (7DS, kolekce 9th Wave, Sea Foam) jsem naimpregnovala čirým gessem a přes šablonu nanesla perleťovou akrylovou barvu se zlatavým nádechem. Po sejmutí šablony jsem celý motiv posypala glitry a vysušila pistolí. Celá stránka se tak hezky mrazivě třpytí.
Pod fotografií je nalepeno několik pruhů bílé čtvrtky, které jsou přetřeny bílým gessem. Barevné ladění vychází z odstínů podkladového papíru - zvolila jsem proto sprej LSG Starburst (odstín Shabby Turbine Teal), který je v okolí fotky nanesen štětcem. Pár kapkami jsem postříkala i zbytek stránky a doplnila ještě tmavším odstínem Jack in the Pulpit Teal. Pro kontrast je okolí fotografie potištěno černým inkoustem.
Na dekoraci jsem použila bílé papírové výřezy vloček, několik chipboardů (potupovaných gessem a embossovaných čirým práškem), kytiček, svorek, perliček a broušených kamínků v mátové barvě.
Pro umocnění zimní atmosféry jsou okraje fotografie jemně přetřeny bílým gessem.

Přeji krásný den!

3 komentáre: