pondelok 19. januára 2015

Follow your heart

 

Dziś mam dla Was LO w moich ulubionych kolorach. Scrap o tym, co jest dla mnie ważne. Codziennie staram się zachować równowagę między tym, co kocham: pasją, rodziną i pracą. Nie mogę z niczego zrezygnować, bo wszystko jest mi potrzebne do szczęścia. Tak podpowiada mi serce. 
Dnes mám pre vás layout v mojich obľúbených farbách. Scrapovanie je o tom, čo je pre mňa dôležité. Denne sa snažím zachovať rovnováhu medzi tým, čo milujem: záujmami, rodinoua prácou. Nemôžem nič z toho opustiť, pretože je mi to všetko potrebné k šťastiu. Tak mi hovorí srdce.




Moje postanowienia na 2015 rok: 
Być szczęśliwą. 
Podążać za głosem serca.

Moje predsavzatia na  rok 2015:
Byť šťastná.
Ísť za hlasom srdca.


Wam również tego życzę.

Vám to takisto prajem.

Wykorzystałam/Použila som:

Papier Destination Unknown CELESTIAL  Papierové výrezy Destination Unknown ELEMENTS 6x12 Papierové výrezy Soulmates ELEMENTS 6x12

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára