pondelok 2. marca 2015

Album pre Šimona


Veľmi sa snažím stihnúť termíny, ale akosi mi to nevychádza...Stále mám ten istý problém...neviem blogovať. Ha, ale dnes to musím dať...
Hrabala som sa vo svojich albumoch na youtube a tento rozkošný album, šitý na mieru pre môjho vnúčika sa mi ponúkol, že zadanie by mohol splniť.
Šitý na mieru znamená, že každá strana v albume vystihovala jeho záujmy v čase, keď som album tvorila a Šimonko bol dvojročný. Milujem tvoriť albumy s príbehom a tento je o chlapčekovi, ktorý miluje autá, vláčiky, ľúbil Toys story rozprávku, a dinosaurov, učil sa plávať, rád polieval kvietky s maminou, bol neskutočný papkáč - nejedol iba keď spal - ocko aj dedko boli dído a líšili sa iba gitarou a kladivom, Každú návštevu donútil sa vyzuť a hneď ju obdaroval papučkami, detské ihriská a bicykel, motorky a lietadlá boli ďalšou jeho radosťou, miloval otvárať dvere na všetkých autách.
V albume je niekoľko zaujímavých skladačiek a skrýš na fotografie a žurnál.
Dúfam, že Vás zaujme.



Alena

3 komentáre:

  1. krásne prepracovaný album, veľmi sa mi páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Danielka, Šimon si tento album pozerá zakaždým, keď je u mňa...čítame ho ako rozprávku o Šimonovi :)) Alena

    OdpovedaťOdstrániť