sobota 27. júna 2015

Notes Nature Walk

Dnes je rad na mne aby som sa rozlúčila s blogom SCRAP Atelier. Mojou poslednou inšpiráciou je tento malý notes, na ktorého ozdobenie som použila krásne papiere Nature Walk od 7 Dots Studio.


Tieto papiere som si zároveň vybrala ako svoj obľúbený produkt.


Teda, aby som bola úprimná, nie sú to len tieto papiere, ale všetky papiere ktoré mám, používam, nemám a chcela by som použiť :) Dlho som váhala čo vyberiem ako svoj top materiál, váhala som hlavne medzi papierovými kvetmi, lepenkovými výrezmi a inými drobnosťami, ktoré s radosťou používam, ale potom som si uvedomila, že tým materiálom je jednoznačne papier. Pri ňom sa všetko začína. Milujem jeho krásne dizajny, farby a vône. A takisto milujem možnosti, ktoré práca s ním ponúka. Kolekciu Nature Walk som vybrala zámerne, spája v sebe všetko čo mám najradšej - hnedo-béžové odtiene, prírodné motívy, motýle, kvety a vážky, vintage nádych a krásnu vôňu.

Na záver by som chcela veľmi poďakovať Janke, že si ma vybrala do tímu a mohla som byť jeho súčasťou. Naučila som sa tu veľmi veľa, hlavne som tu našla odvahu skúšať nové postupy, techniky a materiály, objavovať a hrať sa. A takisto ďakujem všetkým, ktorí tu publikovali svoje články a inšpirácie, tiež som sa z nich učila. A napokon ďakujem vám, čitateľom, za čítanie mojich príspevkov a povzbudívé komentáre.

Prajem krásny deň,


4 komentáre: