pondelok 15. júna 2015

Trust the Magic Art Journal

Mojou srdcovou záležitosťou sú pohľadnice. Väčšinu mojich pohľadníc predám, nechávam si pre seba iba niektoré. A mám naozaj veľkú radosť, keď si ich odo mňa niekto kúpi, napíše tam pár milých slov a pošle človeku, ktorého má rád. Pohľadnice nie sú e-mail...
Vedela by som ich robiť zakaždým, keď si sadnem ku svojim papierom. Ale niekedy na mňa príde nálada skúšať nové veci, dať zo seba von to, čo neviem povedať. A na to mám svoj art journal. V poslednej dobe som ho trochu zanedbávala, ale nedávno ten večer zasa prišiel. A vznikla táto stránka


Pri nej som si opäť uvedomila, že to, čo robím, naozaj milujem. Papier, farby, strihanie, skladanie, lepenie, farbenie, brúsenie, trhanie, pečiatkovanie, maľovanie...proste všetko.
A som rada, že to mám a môžem to robiť. Proste v to verím.






Prajem krásny deň


2 komentáre: