pondelok 29. júna 2015

My favorite

Cześć. Mamy wakacje i wreszcie mogłam znaleźć chwilę czasu na scrapbooking.
Dziś chciałam pokazać Wam mój ulubiony produkt. To medium żelowe.

Ahoj. Máme tu prázdniny a konečne som si našla chvíľku času na scrapbooking.
Dnes by som vám chcela ukázať môj obľúbený produkt. Gélové médium.


Można używać go zamiast kleju - przymocuje nawet metalowe elementy.
Świetnie nadaje się pod brokat, koraliki czy też szklane kulki.

Jednak ja najbardziej lubię wykańczać medium żelowym moje prace, 
nakładając je jak pastę strukturalną - przez maski.

Môže sa používať namiesto lepidla - pripevní dokonca kovové elementy.
Skvele sa hodí pod glitre, korálky alebo aj sklenené guľôčky.

Ja s gélovým médiom ale aj tak najradšej ukončujem svoje práce,
nanášam ho ako štruktúrovaciu pastu - cez šablóny.



Na pierwszy rzut oka medium żelowego nie widać, 
ponieważ po zaschnięciu jest przezroczyste.
Jednak nadaje pracy głębię, dopełnia całości.

Na prvý pohľad gélové médium nie je vidieť,
pretože po zaschnutí je priehľadné.
I tak ale dodáva práci hĺbku a dopĺňa celok.


Mój wpis w artjournalu - o miłości prawdziwej.
Môj príspevok v art-journali - o pravej láske.


 




1 komentár:

  1. aha, dobre vedieť, som ani nevedela, že niečo také existuje... alebo som aj vedela :) ale zabudla .. asi to budem súrne potrebovať :)

    OdpovedaťOdstrániť