piatok 23. apríla 2021

Darčeková krabička zo sveta Harryho Pottera

Ahojte!
Harryho Pottera vám určite nemusím predstavovať, pozná ho celý svet. Ja by som o ňom vedela básniť hodiny. Je to moja srdcovka už od detstva. Ale ušetrím vás toho a prejdem k veci. :D
Keď som držala papiere a ilustrácie s touto tematikou, nevedela som čo od radosti vyrobím. Ale vyhral to exploding box - ten je prvým a určite nie posledným projektom z tejto kolekcie.




Ilustrácie som navrstvila na seba spolu s lepenkovými výrezmi a drobnými ozdôbkami.


Ústrednou ozdobou je 3D vlak - Rokfortský expres ozdobený fľaštičkou v tvare hviezdy, zrolovaným pergamenom a obálkou.




Kolekcia má naozaj prekrásne ilustrácie, s ktorými sa skvele pracovalo a všetko spolu ladilo.




Keď bola krabička hotová, pokvapkala som ju striebornou farbou pre ešte väčší vintage efekt.


Verím, že sa vám páči a že ste na fotografiách spoznali známe zvieracie postavy - Krivolaba, Prašivca a Hedvigu a obľúbené magické predmety ako napr. triediaci klobúk či ďatelinové pivo.
Pekný tvorivý deň vám praje
Kristína

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára