nedeľa 18. apríla 2021

Netypická pohľadnica pre tínedžerku

 Ahojte!
Pred niekoľkými dňami som mala požiadavku na vytvorenie priania pre tínedžerku a zrazu som sa cítila stratená. Akým prianím potešiť tínedžerku? Akou tematikou ju zaujať? 
Pohľad mi padol na kolekciu Beautiful Journey od Zoju Design, ktorá obsahuje super ilustrácie s mladými tínedžerkami a niektoré papiere sú v krásnych staroružových farbách spojené s rose gold farbou. Pustila som sa do tvorby a výsledok mňa samú prekvapil. 


Pohľadnica je v netypickom tvare s prešívanými okrajmi a hneď na obale má efektný rámik s presýpajúcimi sa ozdobami. Ten je doplnený o nápis, obrázok, motýľa a foamiranové kvietky. Skoro úplne som vynechala lepenkové ozdoby a s použitým materiálom som sa snažila vytvoriť akýsi moderný glamour efekt.



Do vnútra som už zakomponovala aj cestovateľskú tematiku, lebo slečna, ktorej je prianie určené, už precestovala rôzne kúty sveta a cestovanie jej vôbec nie je cudzie.




Verím, že sa vám moje prevedenie pohľadnice bude páčiť a prajem vám pekný tvorivý deň,
Kristína

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára