nedeľa 24. apríla 2022

Svadobný exploding box plný romantiky

 Dnes by som vám rada ukázala jeden romantický svadobný exploding box, ktorý som vyrobila. Použila som na neho sadu In Love od 13@rts. Táto kolekcia je naozaj krásna, má jemné farby a nádherné kvetinové motívy, je ako stvorená na svadobné veci. Keď som ju vybalila a pozrela si ju, hneď som vedela, že ju použijem na exploding box, že ju ozdobím papierovými výrezmi zo sady a že v nej budú presne tie ozdoby z lepenky, ktoré som do nej nakoniec aj dala:)


Použila som svetlý modrý papier s motívom kvetín, na vrchnáčik som dala rámik z lepenky, papierové výrezy kvetín, niekoľko bielych perličiek, mašličku z hodvábnej seam binding a jednu väčšiu perličku:




Do vnútra som poskladala 3D svadobný altánok a ozdobila som ho malými kvietkami vyrazenými zo zvyškov papiera:



Týmito kvietkami som ozdobila aj ozdoby na bokoch a kapsičku na peniaze:




A takto vyzerá celá krabička z vnútra:


Prajem krásny deň,

Daniela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára