streda 10. augusta 2022

Morský exploding box k narodeninám

 Mám rada výzvy a veľmi rada robím exploding boxy. Stáva sa mi, že sa na mňa niekto obráti s tým, aby som mu vytvorila exploding box podľa jeho predstavy. Krabička, ktorú by som vám dnes rada ukázala, vznikla presne takto - na želanie jednej milej slečny.


Obrátila sa na mňa so žiadosťou vyrobiť exploding box pre pána k narodeninám v zemitých farbách a s morskými motívmi. Chvíľu som preberala svoj materiál a našla som presne to, čo som potrebovala. Na podklad som skombinovala papiere z kolekcií od UHK Gallery Naval Treaty a Enola Holmes. Celú krabičku som potom dozdobila vystrihnutými obrázkami z kolekcie UHK Gallery Lighthouse a výrezmi morských živočíchov a hviezd. A tu je výsledok:







Okrem samotnej práce, ktorá ma veľmi bavila, som bola veľmi potešená aj reakciou zákazníčky, ktorej sa box páčil. Tak snáď poteší aj oslávenca :)

Prajem krásny deň,

Daniela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára