piatok 3. apríla 2015

Predstavujeme DT - ROMA

Odvážna, večne mladá, komunikatívna, zodpovedná, ale hlavne kreatívna je druhá nová 
členka DT - ROMA. Scrapbooking jej prirástol k srdcu pred štyrmi rokmi. Tvorí najčastejšie pohľadnice, albumy, exploding boxy, ale má rada nové výzvy, takže sa máme všetci na čo tešiť.
Vítame ťa medzi nami!





1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM

    Mieszkam w Jastrzębiu Zdroju – jest to miasto na południu Polski, w województwie śląskim,               położone w bezpośrednim sąsiedztwie granicy z Republiką Czeską.

XXXXXXXXXXX

    Bývam v meste Jastrzębie Zdrój - to je mesto na juhu Poľska, v sliezskej provincii, nachádzajúce         sa v bezprostrednom susedstve s hranicou Česka.

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA

    Moje ulubione kolory to wszelkie odcienie fioletu i mięty. Lubię również brązy i beże.

XXXXXXXXXXX

Moje obľúbené farby sú všetky odtiene fialovej a mätovej farby. Mám tiež rada hnedú a béžovú.

3. MÔJ ŠTÝL

     Staram się tworzyć w różnych stylach i próbować różnych technik, ale najczęściej tworzę w

stylu vintage. Przez długi okres zafascynowana byłam stylem shabby chic, a potem nastąpiła era   steampunku. W chwili obecnej często sięgam po różnego rodzaju media.

XXXXXXXXXXX

Snažím sa tvoriť v rôznych štýloch a skúšať rozličné techniky, ale najčastejšie tvorím v štýle   vintage. Bola som dlhý čas fascinovaná štýlom shabby chic a potom nastúpila éra steampunku. V   niektorých okamihoch siaham po médiách rôzneho druhu.


4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...

To bardzo trudne pytanie i ciężko sprecyzować odpowiedź na nie. Tak naprawdę otoczenie
wysyła tak wielką ilość bodźców, że nie jestem w stanie określić, co konkretnie mnie inspiruje? Muzyka i film – z całą pewnością. Jeżeli chodzi o konkretne osoby – to bardzo cenię sobie wpływ polskich scraperek : Encza, Aida i Czekoczyna.

XXXXXXXXXXX

Je ťažké odpovedať na túto otázku. Naozaj, okolie vysiela tak veľa rôznych podnetov, že nie som   schopná opísať, čo ma konkrétne inšpiruje. Hudba a film - s úplnou istotou. Ak ide o konkrétne osoby - veľmi si cením na sebe vplyv poľských scraperiek: Encza, Aida i Czekoczyna.

5. KEĎ TVORÍM, ...

Lubię zajmować się pracą z papierami bardzo wczesnym rankiem, kiedy wszyscy jeszcze są
pogrążeni we śnie. Szczególnie komfortowo tworzy mi się, kiedy słońce wstaje. Rankiem jestem wyjątkowo kreatywna. Dla towarzystwa słucham francuskiego radia Jazzy Love, nadającego smooth jazz. W sytuacji, kiedy zmuszona jestem pracować wieczorem – chętnie słucham rockowych ballad lub rytmicznych utworów dance.

XXXXXXXXXXX

Rada sa zaoberám prácou s papierom zavčasu ráno, keď sú ešte všetci pohrúžení do spánku. Zvlášť   pohodlne sa mi tvorí, keď vychádza slnko. Ráno som výnimočne kreatívna. Spoločnosť mi robí francúzske rádio Jazzy Love hrajúce smooth jazz. V situácii, keď som nútená pracovať večer, rada počúvam rockové balady alebo rytmické tanečné skladby.


6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY

Porządek! W trakcie pracy wielokrotnie porządkuję wszystko wokół siebie, ponieważ
bałagan mnie rozprasza a szukanie np. konkretnej ozdoby lub narzędzia wyprowadza mnie z równowagi. Irytuje mnie fakt, że muszę tracić czas na szukanie czegoś zamiast tworzyć i dlatego często porządkuję swoje otoczenie. Nic nie może zakłócać mi przyjemności tworzenia. 

XXXXXXXXXXX

Poriadok! Počas práce mnohokrát upratujem všetko vôkol seba, pretože neporiadok ma vyrušuje a hľadanie konkrétnej ozdoby alebo pomôcky ma vyvádza z rovnováhy. Irituje ma fakt, že musím strácať čas hľadaním namiesto tvorenia a preto upratujem svoje okolie. Nič mi nemôže zabrániť v radostnom tvorení.


7. SOM ZÁVISLÁ OD ...

... jazdy na rowerze! Jestem zapaloną rowerzystka i praktycznie przez cały rok korzystam z
mojego sprzętu, o ile tylko pogoda mi na to pozwala. Jest to mój sposób na odpędzenie stresu, na poprawę nastroju oraz na podtrzymanie kondycji.

... internetu! Zaczęło się wiele lat temu, kiedy pisałam pracę dyplomową na temat handlu w internecie. W chwili obecnej staram się szukać alternatywnych sposobów spędzania czasu poza siecią, ale przyznać muszę, że bez internetu ciężko byłoby w dzisiejszym świecie sprawnie funkcjonować.
XXXXXXXXXXX
... jazdy na bicykli! Som zapálená cyklistka a prakticky po celý rok využívam svoj bicykel do takej miery ako mi to počasie dovolí. Je to môj spôsob na odbúranie stresu, na vylepšenie nálady a na udržanie kondície. 
... internetu! Začalo sa to pred mnohými rokmi, keď som písala diplomovku na tému obchodovania   na internete. V niektorých chvíľach sa snažím hľadať alternatívne spôsoby trávenia času okrem siete, ale musím priznať, že bez internetu by som ťažko v dnešnom svete fungovala.


8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI

Na pozór jestem wyjątkowo spokojna i opanowana; pedantyczna i poukładana. - czyli
niczym się nie wyróżniająca kobieta w średnim wieku. Miewam jednak szalone pomysły wprawiające w zdumienie osoby, które mnie znają od lat. Jeżeli opanuje mnie jakaś idea, konsekwentnie i wszelkimi środkami dążę do jej realizacji. Staram się przełamywać bariery związane z wiekiem, obyczajowością, utartymi poglądami, podążać za nowinkami technicznymi i dotrzymywać kroku młodszym. W poważnej kobiecie schowała się niesforna dziewczyna.
XXXXXXXXXXX

Na pohľad pôsobím ako tichá a pokojná, pedantná a vyrovnaná - čiže ničím sa neodlišujúca od ostatných žien v strednom veku. Mávam však bláznivé nápady, ktorými privádzam do úžasu aj 

ľudí, ktorí ma roky poznajú. Ak ma ovládne nejaká myšlienka, dôsledne a všetkými možnými 
prostriedkami sa ju snažím realizovať. Snažím sa lámať bariéry súvisiace s vekom, zvykmi, 
obvyklými názormi, sledovať technické novinky a udržiavať krok s mladšími. Vo vážnej žene sa 
ukrýva nepoddajné dievča.



Výsledky kreatívnej Romy naozaj dokážu chytiť za srdce. Majú myšlienku, vždy skvelú kompozíciu, radosť pozerať! Posúďte sami:










Ak ste ešte hladní po výtvoroch Romy, viac nájdete na jej osobnom blogu.

4 komentáre: