utorok 2. marca 2021

Čiernobiele krimi

Ahojte!
Ak sa dá o mne s istotou niečo povedať, tak je to to, že som seriálový maniak. Naozaj vášnivý divák starších aj novších seriálov. Nepozerám TV, sem-tam pozriem nejaký film, ale môj zoznam seriálov, ktoré som videla, by bol veľmi dlhý. 
A prečo to všetko píšem? Poznáte seriál Fargo? Lebo presne naň som myslela, keď som do rúk chytila papiere od UHK Gallery z kolekcie My dear Watson a dá sa povedať, že ma inšpiroval aj pri tvorbe tohto albumu. Len pred pár mesiacmi som dopozerala najnovšiu sériu a vizuál mi veľmi učaroval, asi najviac zo všetkých sérií.




V albume nájdete steampunkové motívy, eleganciu, honosnosť a zároveň ošarpaný štýl, mechanické či industriálne prvky a retro motívy. Tematika a ilustrácie sú ako vystrihnuté z krimi seriálu. Už chýbajú len kvapky krvi, ale nechcela som byť morbídna, tak som ich vynechala (respektíve nahradila striebornou pokvapkanou farbou, ktorá dodala celku trocha šmrncu), ako aj akékoľvek farebné papiere, takže je to čiernobiela verzia krimi.







Hodiny, ozubené kolieska, písací stroj, fotoaparát, teplovzdušný balón, žiarovky či reťaze - aj tieto motívy v ňom nájdete a nebudete mať pri nich príjemný pocit, ale skôr zimomriavky na tele.


















Prísne tajné zmluvy či dokumenty sú zamknuté "na zámok".


Verím, že ste sa spolu so mnou ponorili do dramatického krimi, kde vždy musíte spať s jedným okom otvoreným.
Pekný tvorivý deň vám praje
Kristína

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára