pondelok 1. marca 2021

Snívalo sa mi

Priznám sa, že som človek, ktorý verí snom. Nie len takým snom, kedy si človek vysníva niečo, čo vie dosiahnuť, a ide za tým. Verím aj snom, ktoré nám v noci prináša spánok. Vďaka nim vieme odhaliť veľa o svojom podvedomí, svoje túžby, nádeje, obavy a prinášajú aj dávno ukryté spomienky. Verím aj snom, ktoré dokážu predpovedať budúcnosť, mám s tým už niekoľko skúseností. A áno, mám pri posteli snár. Moje sny bývajú veľmi živé a takmer všetky si ráno pamätám, tak sa občas pozriem, ako sa dá vysvetliť ich význam. Občas sa splnia, občas nie.

Kolekcia Eclipse ma inšpirovala k vytvoreniu zápisníku na sny. Či už na tie nočné, tajné sny, alebo na zaznamenanie cesty k naplneniu sna iného.
















Prajem krásny deň,

Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára