utorok 16. marca 2021

Detské pohľadnice vo vintage štýle

 Ahojte! 
Vintage papiere od UHK Gallery v spojení s lepenkovými výrezmi od Twoja Tekturka ma inšpirovali k tvorbe dvoch detských vintage pohľadničiek v atypickom formáte. Zbožňujem ten pocit, keď materiál sám o sebe inšpiruje a tvorenie potom ide úplne samé. Poďte sa pozrieť, ako som sa s prianiami pohrala.


Nie je to žiadna veľká veda, všetko je to o vrstvení a o detailoch. Pri výrobe dievčenskej pohľadničky som použila kolekciu Desert Rose. Papiere spolu krásne ladia a aj preto som pri jej tvorbe použila až 4 rôzne papiere. Vytvára to krajšie farebné tónovanie.




Pri tvorbe chlapčenskej pohľadničky som použila papiere z kolekcie Enola Holmes. Opäť som pracovala s rovnakými vrstvami ako pri predošlej.




Verím, že sa vám pohľadnice budú páčiť a oceníte využitie "nedetských" papierov pri ich výrobe.
Pekný tvorivý deň vám praje
Kristína

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára