štvrtok 23. októbra 2014

Kvety a farby

Jednou z mojich lások pri tvorbe z papiera sú papierové kvety. Zbožňujem ich všetky - malé, veľké, trojrozmerné, jednoduché. Veď kto by ich nemal rád? Dodávajú jemnosť, nehu a kus romantiky. Doma ich mám naozaj dosť (už som si povedala že prestávam nakupovať kým nepomíňam aspoň polovicu z tých čo mám), ale niekedy sa mi stane, že mi farebne ani jeden z toho množstva nesedí. Pred niekoľkými dňami som si objednala - prvý krát v živote - spreje od Lindy´s Stamp Gang. A je to paráda. Jednou z prvých vecí, ktoré som skúšala, bolo farbenie papierových kvetov. A takto to dopadlo


Spreje Lindy´s Stamp Gang Hydrangea Blue a Story of the Seas Gold




Spreje Lindy´s Stamp Gang Salt Water Taffy, Ramblin Rose Pink a Story of the Seas Gold




Spreje Prima Marketing Color Bloom Gilded, Lindy´s Stamp Gang Story of the Seas Gold a Distress Stain Aged Mahogany




A opäť Lindy´s Stamp Gang Salt Water Taffy a Ramblin Rose Pink, tentokrát aj na pozadie


Som ešte len na začiatku práce s farbami v spreji a už som zistila, že je to úžasná vec, a tieto určite nebudú moje posledné. 

Prajem krásny deň,
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára