utorok 9. decembra 2014

Vianočná taška – fotopostup

Ahojte, dnes Vám prinášam fotopostup na výrobu tašky, do ktorej môžete zabaliť svoje vianočné podarúnky:

1.     Najskôr si z hrubého papiera, najlepšie z nejakého s vianočným motívom, vyrežeme / vystrihneme tvar podľa nasledovnej šablóny. Budeme ho potrebovať 2x. Ja som nemala k dispozícii dva rovnaké papiere, preto som pracovala s odlišnými vzormi. Vyrezaný / vystrihnutý tvar potom poohýbame na vyznačených miestach.





2.     Menší obdĺžnikový tvar a dva štvorce slúžia ako výstuž a dekorácia zároveň. Preto ak máte k dispozícii nejakú raznicu s pekným vzorom, kľudne ju využite. Ja som zvolila len jenoduché vlnkové lemovanie.

3.     Následne si do výrezov tašky a lemu urobíme dierky, ktoré budú slúžiť na vytvorenie rúčky tašky.

4.     Jednotlivé kusy papiera pozliepame. 

      



5.   Keď je zlepená taška, nalepíme na ňu ozdobný lem. Lepené spoje zaťažíme, aby sme mali istotu, že taška bude držať pokope.



5.     Keď je taška hotová, prirobíme jej rúčky. Ja som zvolila stužku, no môže to byť pokojne aj niečo iné, čo Vás napadne.

6.     Vo finále tašku ozdobíme podľa našich predstáv vianočnými dekoráciami a venovaním.

 

7.     Plnú ju na štedrý večer vložíme pod vianočný stromček a čakáme na reakciu obdarovaného J

Príjemné vianočné tvorenie praje


Katka

3 komentáre: