streda 22. apríla 2015

ATC

Muszę przyznać, że ostatnio wiele czasu poświęcam tworzeniu ATC i ta mała forma bardzo mi się spodobała.
Jest to dla mnie spore wyzwanie, zmieścić przekaz na tak niewielkiej powierzchni.

Tematem dzisiejszego ATC  jest  - Sen

Musím sa priznať, že v poslednom čase trávim veľa chvíľ tvorením ATC a táto malá forma sa mi veľmi zapáčila.
Je to pre mňa veľká výzva umiestniť odkaz
na takom malom povrchu.

Témou dnešnaj ATC je - Sen

(Veľa som sa naučila v snoch, ľudia tam rozprávajú úprimne.)

Wiosenne przesilenie daje mi się we znaki, a  weekend upłynął  na słodkim lenistwie i czynnościach relaksujących.

Powstała również strona art journala w takim nietypowym "mydlano-kąpielowym" klimacie.
Potraktujcie ją z przymrużeniem oka.

Jarná únava mi dáva zabrať, ale víkend uplynul v sladkej lenivosti a pri relaxovacích činnostiach.

Vznikla tiež stránka do art-journalu v takej netypickej "mydlovo-kúpeľovej" atmosfére.
Pozerajte sa na ňu s prižmúreným okom.





Pozdrawiam i zapraszam na kolejne inspiracje.

Pozdravujem a pozývam na ďalšie inšpirácie.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára