štvrtok 9. apríla 2015

Pinkish Tag

Jak se zdá, jaro je ještě docela nesmělé a nerozhodné se konečně ujmout vlády a tak nezbývá než si trošku té jarní nálady vytvořit alespoň doma. Tentokráte jsem vytvořila visačku v starorůžových tónech v kombinaci s jemnou medovou. 

Zvolila jsem čtvrtku od UHK Gallery, a sice Wild Rose - Cinnamon Shops. Použila jsem bílé embosování, gesso, spreje LSG Starburst Bodacious Blush, Cocklebells Coral a Tattered Angels Mists Crushed Shells a Vanilla Breeze. Textovým razítkem od La Blanche jsem náhodně potiskla plochu Archival Inkem odstínem Tree Branch.

Jako zdobení postačily bílé kvítky od Prima Marketing a hrubá gáza, vše obarveno uvedenými spreji. Přidala jsem pár motýlů ze starého atlasu, výseky, knoflík a jedno pryskyřicové křídlo. Na závěr bílý režný provázek.




Detaily:









Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné jarní dny plné sluníčka všem!


Denisa

1 komentár: