nedeľa 24. mája 2015

Ja to mam pecha.../Mám ja ale smolu...


Witam!

Zanim opowiem o pechowych wydarzeniach pokażę Wam kartkę w kontrastowym kolorystycznie zestawieniu brąz - turkus.
Kilku polskich producentów papieru wypuściło kolekcje właśnie w takich barwach i jest to ostatni hit wśród scraperek.

Kwiaty do tej kartki wykonałam własnoręcznie z papieru czerpanego barwionego mgiełkami.

Vítam vás!

Kým vám rozpoviem o nešťastných udalostiach, ukážem vám pohľadnicu vo farebnom kontraste hnedej a tyrkysovej.
Niekoľko poľských výrobcov papiera vyrobilo kolekcie práve v týchto farbách a je to najnovší hit medzi scraperkami.

Kvety na túto pohľadnicu som vyrobila ja sama z ručného papiera farbeného sprejmi.



Wydarzenie wczorajszego dnia skłoniły mnie do wykonania ATC, którego tematem jest po prostu... pech. O, może nie taki duży pech, ale taki mały peszek!

Zdarzają się takie dni, kiedy nic nam się nie udaje i wszystko leci z rąk, a wydarzenia składają się w dziwne zbiegi okoliczności. Wczorajszy dzień okazał się właśnie taki być i wieczorem wpadłam w czarną dziurę rozpaczy. Kiedy ogarnęłam już wszystkie problemy i ujarzmiłam nieposłuszne mi przedmioty, postanowiłam oddać się twórczym zajęciom. Powstała taka krótka seria ATC:


Udalosti včerajšieho dňa ma prinútili vytvoriť ATC, ktorých témou je jednoducho... nešťastie. No, možno nie také veľké nešťastie,
len malé nešťastíčko!

Sú také dni, kedy sa nám nedarí nič a všetko nám padá z rúk, a udalosti sú sprevádzané čudnými náhodami. Včerajšok bol práve taký a večer som spadla do čiernej diery zúfalstva. Keď som už vyriešila všetky problémy a skrotila všetky neposlušné predmety, rozhodla som sa dopriať si tvorivé momenty. Vznikla krátka séria ATC: 



"Pech ma muzykalne ucho i lubi się powtarzać"
"Smola má hudobný sluch a rada sa opakuje"


"My tender heart"



"Może i los jest ślepy, ale pech ma doskonały wzrok"
"Možno aj náhoda je slepá, ale smola má dokonalý zrak"



Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.

Ďakujem za pozornosť a pozývam na ďalšie inšpirácie.



3 komentáre:

  1. pohľadnica je fantastická, krásne farby naozaj!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O! I tak twórczo trzeba zakończyć pechowy dzień! Ujarzmiłaś go przepięknie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pohľadnica je nadmierna... aj tie ATC kartičky tiež... všetko bude OK .. netreba zúfať :)

    OdpovedaťOdstrániť