pondelok 18. mája 2015

LO - róż i turkus w natarciu ú/ LO - ružová a tyrkysová útočí



Witam!

Fotografie dzieci zawsze są wdzięcznym materiałem do stworzenia layoutu. Tak było i w tym przypadku. Zdjęcie mojej wnuczki wkomponowałam w papier i dodatki różowo - turkusowe. Wszystko ładnie mi się dopasowało kolorystycznie do pasiastej bluzeczki.


Vítam vás!
Fotografie detí sú vždy vďačným materiálom na zhotovenie layoutu. Tak to bolo aj v tomto prípade. Fotku mojej vnučky som zakomponovala do papiera a ružovo-tyrkysových doplnkov.
Všetko sa mi krásne farebne zladilo k pásikavému tričku.


Papier jest tak ładny, że nie warto go nadmiernie mediować, by nie zepsuć efektu. Niewielka ilość tuszu splash, gesso i pearlmakerów uzupełniła dekoracje.


Papier je taký krásny, že sa ho neoplatí veľmi zaplniť médiami, aby sa nepokazil efekt. Malé množstvo tušu splash, gesso a perlové fixky dopĺňajú dekorácie.


Kupuję często takie dekoracyjne papiery i zazwyczaj długo u mnie leżą, bo szkoda mi ich pociąć lub zakryć mediami.
Wyciągam je w chwili olśnienia, by zrobić szybki, nieskomplikowany LO-s. Wspaniała pamiątka.

Moja wnuczka nie potrafi jeszcze mówić, ale gdy przychodzi do mnie chętnie ogląda layouty z własnymi zdjęciami w roli głównej. Mam ich już cały segregator - zbieram je dla mojej Loli na pamiątkę.


Často kupujem takéto vzorované papiere a zvyčajne u mňa dlho ležia, lebo mi je ľúto postrihať alebo zakryť farbami.
Vyťahujem ich v jasnejšej chvíli, aby som urobila rýchly, nekomplikovaný layout. Nádherná pamiatka.

Moja vnučka nevie ešte rozprávať, ale vždy keď príde ku mne, rada si prezerá layouty so svojimi fotografiami v hlavnej úlohe.
Mám ich už celý zakladač - zbieram ich pre moju Lolu na pamiatku.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára