pondelok 25. mája 2015

Ďakovná pohľadnica

Pred pár dňami som úspešne ukončila vysokú školu a s radosťou prijala titul pred svoje meno (alebo prijmem na promóciách ;)), na ktorom som pracovala celých päť rokov. Za tých päť rokov pri mne stálo veľa ľudí, najmä blízkych. Ale v tomto príspevku chcem vyjadriť vďaku špeciálne jednej osobe za jej pomoc a podporu. Tou osobou je jedna pani docentka, ktorá mi dala nielen vedomosti z oblasti výskumu marketingovej komunikácie, ale bola mi aj školiteľkou pri bakalárskej i diplomovej práci. Pre ňu som bola jednou z mnohých študentiek, ktorým sa venovala počas svojej (nielen) pedagogickej praxe, ale ona mi bola vzorom v odbore, mentorom a oporou vo veľmi dôležitých časoch, keď som pracovala na svojom vzdelaní, kde som chcela dosiahnuť skvelé výsledky. Poďakovala som sa jej v každom e-maili i osobne, ale chcela som sa jej poďakovať aj takýmto milým gestom - vlastnoručne vyrobenou pohľadnicou s venovaním, ktoré jej bude pripomínať, ako som jej vďačná, že mi venovala svoj vzácny čas a znalosti z marketingovej oblasti počas môjho štúdia. :)

Pri tvorbe som pracovala najmä s papiermi z kolekcie Mademoiselle od UHK Gallery a s lepenkovými výrezmi od Wycinanky.
















 Krásny deň Vám želá Kristína ;)



2 komentáre:

  1. Kristinka, gratulujem ... pohladnica ju krasna...urcite potesi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná pohľadnička, Kristínka ty máš úžasný cit pre farby. Jemné a pritom výrazné, krása. Obdiv :) Maťa

    OdpovedaťOdstrániť