streda 6. mája 2015

Ramka

Witajcie :) 
Jakiś czas temu kupiłam ramki na zdjęcia, które były bardzo tanie
 jednak nie do końca mi się podobały i zupełnie nie pasowały 
kolorystycznie do mojego salonu Kupując je jednak wiedziałam, 
że ja je jakoś przerobię i nadam im taki wygląd jaki chcę ... 
i wyszło to :)

Vitajte :)
Pred nejakým časom som kúpila rámiky na fotky, ktoré boli veľmi lacné, nepáčili sa mi celkom a farebne neladili s mojou obývačkou. Pri kúpe som ale aj tak vedela,
že ich nejako prerobím a dám im taký vzhľad, po akom túžim...
a vyšlo to :)






Życzę Wam pięknego dnia :)
Prajem vám krásny deň :)

www.art-moni.blogspot.com

2 komentáre:

  1. krásne, tiež už všetko odkladám... Doteraz som všetko vyhadzovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne, tiež už všetko odkladám... Doteraz som všetko vyhadzovala :)

    OdpovedaťOdstrániť