pondelok 25. mája 2015

Mixed Mediowy Wedding Planner

Hej!
Mam dziś dla Was coś specjalnego dla wyjątkowej pary zakochanych! :)
Długo myślałam nad przygotowaniem prezentu, a że są na etapie przygotowań ślubnych to pomyślałam, że bardzo im się przyda wedding planner i taki właśnie przygotowałam! :)
Użyłam mojego ulubionego papieru z delikatnymi napisami, tekturki, którą pomalowałam color bloomem Primy i pięknego stempla Finnabair. 
Całość wykonana na kraftowej bazie. 
Mam nadzieję, że im się spodoba :) 

Ahoj!
Mám dnes niečo špeciálne pre výnimočný pár zaľúbených! :)
Dlho som rozmýšľala nad zhotovením darčeka a keďže sú v etape predsvadobných príprav, myslela som, že sa im veľmi zíde plánovač svadby a taký som práve vyrobila! :)
Použila som môj obľúbený papier s jemnými nápismi, výrezy, ktoré som zafarbila sprejmi Color Bloom od primy a peknú pečiatku od Finnabair.
Celok je upevnený na kraftovom podklade.
Dúfam, že sa im bude páčiť :)

















1 komentár: