pondelok 4. mája 2015

Drewniana rocznica/Drevené výročie


Witam!

Dzisiaj przedstawiam kartkę wykonaną w stylu charakterystycznym dla moich prac.
Kartka przeznaczona jest na piątą - czyli "drewnianą" rocznicę ślubu. Niezbędny tutaj okazał się papier z motywem desek.

Vítam vás!


Dnes predstavujem pohľadnicu vyrobenú v štýle charakteristickom pre moje práce.

Pohľadnica je venovaná k piatemu - čiže "drevenému" výročiu sobáša. Papier s motívom dosiek sa teda ukázal nevyhnutný. 


Bardzo lubię takie właśnie zestawienie kolorów: mięta, blady fiolet, jasny beż i blady groszkowy. 
Wzór desek jest moim ulubionym i kupuję w ciemno każdy papier z wzorem desek.

Mám veľmi rada takúto kombináciu farieb: mäta, bledá fialová, svetlobéžová a bledá hrášková.
Vzor dosiek je mojím obľúbeným vzorom a kupujem naslepo každý papier s týmto vzorom.


Do moich projektów używam często gazy i sznurka. Jak się Wam podobają takie klimaty?

V mojich projektoch často používam gázu a šnúrku. Ako sa vám páči takáto atmosféra?




Moje kartki są zazwyczaj w stylu: schabby chic, vintage lub country. 
Nie ograniczam się jednak do wybranych stylów i czasami zdarza mi się "popełnić" coś takiego:

Moje pohľadnice sú zvyčajne v štýle shabby chic, vintage alebo country.
Nesústredím sa však len na tieto štýly a niekedy sa mi podarí vyrobiť niečo takéto:


Pozdrawiam i zapraszam na kolejne inspiracje.

Pozdravujem a pozývam na dávku ďalších inšpirácií.




2 komentáre:

  1. Prekrásne dielka! Tá pohladnica s dreveným vzorom je nádherná, úzasná kombinácia farieb ;-)

    OdpovedaťOdstrániť