piatok 26. septembra 2014

Predstavujeme DT - Alenka

Ak by sme mali označiť niekoho za majstra svojho remesla, určite by to bola dáma, ktorú vám dnes chcem predstaviť. Jej - nazvime to - nadštandardné zásoby papiera by chcela mať každá z nás. Čo tento blog zaručene oživí, budú jej videonahrávky. Večne mladá milujúca mamička aj babička, profesionálka vo výrobe minialbumov, receptárov či iných papierových pokladov. Jej nekonečné nápady sú dôkazom, že ľudská fantázia nemá žiadne hranice. Dnes je tu pre vás




1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM
    Žijem v popradskom bytíku s prekrásnym výhľadom na panorámu Tatier.

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA
    Obľúbenú paletu farieb v podstate ani nemám. My scrapperi si ich pomixujeme tak, aby boli všetky ľúbivé...

3. MÔJ ŠTÝL
   Štýl - hm - ešte stále skúšam a hľadám... A ani zatiaľ netúžim byť vyhranená. Priestor v scrapbookingu je taký veľký...

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
  Inšpiráciou je pre mňa okolitý svet. Pri albumoch papiere, ľúbim tie kolekcie, z ktorých sa dá vyrobiť príbeh...Inšpirujem sa často na youtube, ale nedokážem kopírovať ani seba.

5. KEĎ TVORÍM...
    pohárisko dobrého čaju a zapnutý internet nesmie chýbať.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY
    Môj pracovný 2,5m dlhý stôl je skoro vždy plný papierov a všakovakých drobnôstok. Pri albumoch a skladačkách sa nezaobídem bez scor-pal dosky, knihárskej kosti a tušov...Viem som šťastlivec, že všetko čo ma teší okolo seba mám a som za to veeeľmi vďačná...

7. ZÁVISLÁ OD...
    Som cukroholik. Bojujem, vyhlasujem, že cukor je jed, ale jem sladké častejšie ako je zdravé...

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI
    Nuž, som veľký trémista. Navonok tak nepôsobím, ale tréma ma trápi už 63 rokov...Ináč som v pohode...


... a sladké sú aj tieto jej kúsky "upečené" z papiera:















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára