streda 24. septembra 2014

Predstavujeme DT - Denisa


Večne mladá kantorka, nenapraviteľná optimistka, zasnený melancholik a trochu introvert. Tri krásne deti, jeden muž, jeden pes. Svojho papierového sveta nemá nikdy dosť. Dnes sa vám vo svojom rodnom jazyku predstaví scrapholka



1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM
    Žiju a užívám si života ve Starém Městě u Frýdku-Místku.

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA
    Můj favorit ohledně barev je rozhodně tyrkysová barva, většinou v kombinaci s béžovou a bílou.

3. MÔJ ŠTÝL
    Můj styl zatím nemá jméno, zkouším vše, co se dá. Rozhodně to není clean and simple. Takže asi mixed media bez hranic.

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
    Inspiraci čerpám, kde se dá. Koukám okolo, lidé, zážitky, barvy,filmy, příroda, on line galerie. Mám ráda tvorbu od Nadia Cannizzo, Goergia Heald, Elena Morgun, Jelissa Mei a Tvooji!

5. KEĎ TVORÍM...
    potřebuju být sama, prázdný dům je ideální stav a denní světlo je nezbytný luxus.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY....
  nepořádek a někde tam je gesso, spreje, inky, modelovací pasta, voda, horkovzdušná pistole, šablony.

7. ZÁVISLÁ OD...
    Jsem čokoholik, ale léčím se :-).

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI 
    Umím odříkat Otčenáš ve staroangličtině :-), jinak ateista.


Denisin rukopis je prekrásnou hrou farieb, posúďte sami:











1 komentár: