utorok 23. septembra 2014

Predstavujeme DT - Daniela

Odo dneška denne sa budete stretávať s členkami DT a ich čarovnými projektami. Dnes si predstavíme prvú z nich.

Kvetinková kráľovná. Scrapbooking ju očaril už dávnejšie, jej projekty majú formu albumov,zošitov, visačiek, obálok, krabičiek či layoutov. Široký záber techník v jemných farebných tónoch, nežný rukopis, kvetiny, krajka, kreativita a precíznosť - to sú hlavné črty Danielinej tvorby. 



TROCHU ZO SÚKROMIA:

1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM 
    Bratislava

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA 
    Ružová v kombinácii s oranžovou, žltou a fialovou, fialová, sivá a všetky odtiene hnedej

3. MÔJ ŠTÝL 
   Asi mix. Pohľadnice a drobné papierové výrobky v romantickom vintage štýle, LO skôr jednoduché, farebné, na bielom podklade, CAS štýl, ale občas koketujem s mixed media

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
    zo samotného papiera, zo sketchov, z fotiek, ktoré scrapujem (keď chcem zachytiť ich atmosféru a konkrétnu spomienku), z hudby (silný vyvolávač emócií, moji obľúbenci pri tvorení sú Guns´n Roses, Pearl Jam, The Kills alebo aj Muse.. a áno, Placebo), z obľúbených blogov, tutoriálov na youtube

5. KEĎ TVORÍM,...
    v podstate nemám nejaký špeciálny zvyk alebo niečo, čo by som nevyhnutne k tvoreniu potrebovala. Najradšej mám však tvorenie vtedy, keď mám inšpiráciu a mám hneď aj čas     na tvorenie. Neznášam situácie, keď mi niečo napadne a musím čakať aj niekoľko hodín, kým budem mať čas zhmotniť  svoje myšlienky. Najčastejšie tvorím večer alebo v noci, čo je však zvyk ktorý vyplynul skôr z nutnosti.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY....
    biele textúrované papiere, vodové farby, šablóny, drevené výrezy, kartónové výrezy, bakers twin, papierové kvety, čipky pečiatkovacie farby, ľanová niť, zošívačka a obojstranná lepiaca páska. A veľa veľa iného...

7. ZÁVISLÁ OD....
    Tak to ťažko povedať, ale asi dobré jedlo, hudba, leto, slnko a náušnice.

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI 
    Som veľký fanúšik karaoke :) (áno, aj účastník)

A tu sú Danieline čarovné projekty:









2 komentáre: