nedeľa 28. septembra 2014

Predstavujeme DT - Katka


K scrapbookingu sa dostala len nedávno a len úplnou náhodou. O to viac ju však očaril a dnes je každodennou súčasťou jej života. Tvorí hlavne fotoalbumy a ručne šité denníčky. Má rada farebné a jednoduché prevedenia, ktoré dokážu spestriť a rozveseliť všedný deň.
Príjemná a usmievavá

       




1. MESTO, V KTOROM ŽIJEŠ
Banská Bystrica

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA
Odtiene ružovej s tyrkysovou, kráľovská modrá s oranžovou, mám rada veselé farebné kombinácie, ktoré na prvý pohľad upútajú. 

3. MÔJ ŠTÝL
Jednoduchý dizajn, originálne prevedenie, hlavne všetko s láskou 

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
zo zahraničných blogov a z obľúbených kanálov na YouTube, z galériií na sashe , z každodenného života, zo samotných ľudí, pre ktorých vecičky tvorím.

5. KEĎ TVORÍM ...
mám rada ticho a vôňu lattečka. Scrapbooking je pre mňa relax, tak preto.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY
podložka na rezanie, rezací nôž, lepidlo, zbierka washi pások, stužiek od výmyslu sveta a samozrejme papier! Veľmi veľa papiera. Mám tam tiež kalkulačku, lebo aj jednoduché počty mi robia problém.

7. ZÁVISLÁ OD
neustálej snahy o zdokonaľovanie sa pri pečení francúzskych makróniek.

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI 
Že budem mať v decembri 26 rokov ešte stále odo mňa kade tade pýtajú občiansky!


Katkine papierové poklady:


           







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára