piatok 30. januára 2015

Fialový zimní LO



Dnešním dnem zde na blogu končí moje hostování v roli guest designerky. Na rozloučenou jsem připravila tento fialový zimní LO.

Ráda bych tímto také poděkovala Jance za příležitost prezentovat své práce na jejím skvělém blogu plném inspirace a vám všem ostatním díky za přízeň!

 

 
Jako podklad jsem i tentokrát zvolila čtvrtku od svých oblíbených teček (7 Dots Studio, kolekce All I ever - Velveteen dreams).  Čtvrtku jsem v okolí fotky natřela bílým gessem a přes šablonu nanesla bílou strukturovací pastu. Pod fotkou je vlepeno několik pruhů bílých papírů jemně přetřených gessem a dobarvených sprejem LSG (odstín Magnolia Magenta Gold). Stránka je následně pocákána opět spreji LSG (Peglet Pete Purple, Witch Potion Purple, Sweet Violet Purple Teal a Creme Brulee Cream). Okolí fotky je ještě pro kontrast potištěno černým voděodolným inkoustem. Jako ozdoby jsou zvoleny papírové výseky vloček, kousek bílé krajky, bambulkový prýmek, papírové kytičky, ručně dělaná květina z organzy, dekorační bobule, pár vláken bílého sisalu, chipboardy posypané glitry, perličky na silonu, flitry a několik brads. Pro utlumení barev jsem nakonec celý LO štědře pocákala bílou akrylovou barvou a bílým gessem přetřela i dekorace.
 
Přeji krásný den!

9 komentárov: