pondelok 5. januára 2015

Zápisník Srdce oceánu

V poslednom čase mi veľmi prirástla k srdcu kolekcia Destination Unknown od 7 Dots Studio. Po krabičke, ktorú som vám predstavila v poslednom článku, som z nej vytvorila zápisník. 


Obálku zápisníka som vyrezala z hrubšej papierovej lepenky vo formáte A6. Z oboch strán som ju potiahla papierom, dekorovaná je hlavne predná časť. V prvom rade, ako podklad, som na ňu natlačila čiernym tušom pečiatky z kolekcie Illumination od 7 Dots Studio. Vyrezala som si niekoľko pásikov z podkladového papiera, po stranách som ho jemne obrúsila a nalepila. Pridala som zopár papierových výsekov a nálepiek Destination Unknown. 



Na obálku som zvolila drevený výsek v tvare srdca, ktorý som nafarbila sprejmi Lindy´s Stamp Gang Blue Hawaiian Blue a Hydrangean Blue. Drevená šípka je farbená sprejom Glory of the Seas Gold. Nakoniec som pridala posledných pár fŕkancom týmito sprejmi, niektoré som obtiahla zlatým gelovým perom, a zopár samolepiacich štrasov.


Do vnútra zápisníka som vyrezala 70 listov vo formáte A6, celý zápisník som predierovala a spojila otváracími kruhmi. Takže do vnútra sa dajú vkladať ďalšie listy, listy je možné poprehadzovať a po vypísaní je možné celé vnútro jednoducho vymeniť za nové. 

Prajem krásny deň a všetko dobré do roku 2015,
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára