utorok 13. januára 2015

Krabička na šperk


K narodeninám som od švagrinky dostala krásny masívny šperk. Žiaľ prišiel bez krabičky, a preto som sa rozhodla, že mu ju urobím.

Najskôr som si vytvorila vrchnú a spodnú časť. Použila som scrapbookové papiere tej najvyššej gramáže, aké som doma našla. Tieto sú z kolekcie od 7 Dots Studio. Pre väčšiu pevnosť som oblepila aj vnútra oboch častí krabičky. Následne som si vytvorila podklad, na ktorom je náhrdelník uchytený. Keďže je veľmi ťažký použila som nato hrubý biely kartón. Potom som do neho vyrezala dve dierky a prevliekla som nimi špagátik, ktorý mi náhrdelník drží.
Keďže mi v tomto prípade išlo skôr o funkčnosť než parádu, krabičku som jednoducho dozdobila zlatou stuhou a lepenkovým výrezom so zlatými glitrami.

Takáto jednoduchá krabička nájde svoje využitie aj v prípade, že sa chystáte niečo podobné podarovať a hľadáte originálny spôsob balenia.

Pekný deň praje

Katka







2 komentáre: