štvrtok 8. januára 2015

Project Life

Project Life rozpoczęłam w połowie roku 2013.
Najpierw nieregularnie - nie dawałam rady co tydzień dokumentować wszystkiego!


W końcu odkryłam swój sposób na PL.
Złoty środek to: NIC NIE MUSZĘ.
Niby takie oczywiste, a jednak trochę czasu minęło, zanim to sobie uświadomiłam.


W 2014 pozwoliłam sobie na nieregularność, na strony bez zdjęć, na łączenie tygodni.
Polubiłam ten projekt!

XXXXXXXXXX

Project Life som začala robiť v polovici roku 2013.
Najprv nepravidelne - nastíhala som týždenne všetko zdokumentovať!

Nakoniec som objavila svoj spôsob Project Life.
Zlatá stredná cesta: NIČ NEMUSÍM.
Také samozrejmé, ale aj aj tak uplynulo trochu času, kým som si to uvedomila.

V roku 2014 som si dovolila nepravidelnosť, stránky bez fotiek, spojenie týždňov.
Zaľúbila som si ten projekt!



Tym razem PL powstał w małym formacie - dwa segregatory ok 23 x 30 cm.
Tentokrát PL vznikol v malom formáte - dva zakladače 23 x 30 cm.


 PL bez zdjęć? Można! Przecież to JA decyduję :)
PL bez fotografií? Môže byť! Predsa JA rozhodujem :)


Kolorowe dodatki - oryginalne, lub też wycięte dziurkaczami, nożyczkami - tutaj kolorowe kółka.
Farebné doplnky - originálne alebo vyrezané raznicami, nožničkami - tu sú farebné kruhy.


Lubię kieszonki, do których mogę wkładać pamiątki - bilety, zaproszenia, rysunki.
Mám rada vrecúška, do ktorých môžem vkladať pamiatky - lístky z podujatí, pozvánky, kresby.




Jeśli planujecie rozpocząć PL, to warto na początek kupić karty do journaligu.
Ak plánujete začať pracovať na PL, oplatí sa kúpiť si kartičky na journaling.




Można też samemu zrobić stronę, np. z podziałem na dni tygodnia, gdzie zrobimy zapiski, powklejamy zdjęcia lub ozdoby.
Môžete tiež sami ozdobovať stránku, napr. rozdelením na dni v týždni, kde robíme poznámky,
nalepíme fotky alebo ozdoby.



PL to sposób na zapisanie wspomnień. Skończyłam 2014 rok.
Z dumą i wzruszeniem oglądam teraz swoją pracę.

PL - to je spôsob na zaznamenanie spomienok. Skončila som rok2014.
S hrdosťou a emóciami si teraz prezerám svoju prácu.


Czas rozpocząć PL 2015. 
Tym razem w tradycyjnym formacie 30 x 30 cm. 
Lubie zmiany :)

Je čas začať PL 2015.
Tentokrát v tradičnom formáte 30 x 30 cm.
Mám rada zmeny :)


Blue Nika


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára