štvrtok 5. februára 2015

Chaos

Na moim biurku panuje chaos. Tzn. twórczy nieład.
I w tym chaosie ciągle giną mi pędzle, szpachelki lub patyczki do chlapania mgiełkami.
Postanowiłam więc wprowadzić trochę porządku.
Zaczęłam od pojemnika na pędzle.

Na mojom pracovnom stole vládne chaos,lepšie povedané tvorivý nesúlad.
A v tomto chaose sa mi strácajú štetce, špachtličky alebo paličky na kvapkanie médiami.
Rozhodla som sa teda urobiť si v tom trochu poriadok.
Začala som od nádobky na štetce.


Wykorzystałam puszkę po mojej ulubionej kawie. 
Obkleiłam ją papierem, pochlapałam trochę i dodałam tag.
Dół wykończyłam sznurkiem.

Použila som plechovicu od mojej obľúbenej kávy.
Oblepila som ju papierom, trochu pofŕkala a pridala som tag.
Spodnú časť som ozdobila šnúrkou.



A jak wyglądają Wasze biurka?
Macie porządek czy twórczy nieład?

A ako vyzerajú vaše pracovné kútiky?
Máte na nich poriadok alebo naopak, tvorivý nesúlad?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára