nedeľa 8. februára 2015

Home Sweet Home

Milé scraperky, scraperi,
dlho som na náš blog neuverejnila žiadny projekt...to preto, že to stále sama nedokážem.Tvorím veľa a aj na každú tému, ktorú naša úžasná Janka vyhlási. A tak mám doma všeličo z minulých mesiacov.
Budem sa veľmi usilovať konečne sa naučiť ako sa to robí a ...
Dnes, tiež oneskorene, sa chcem s Vami podeliť o obrázky z januárovej chalenge s témou Home sweet home. Akosi to tak vyšlo, že v talianskej Stamperii, v ktorej toho času pôsobím ako dizajnér a učiteľ scrapbookingu, mi dali za úlohu pripraviť kurz s touto témou. Podmienkou bola mixmedium technika, v ktorej sa necítim doma. Veľmi som sa usilovala...Tu je prvý obrázok. Je to 15 x 15 cm canvas, ktorý som obrátila na opačnú stranu . Bočné steny a tiež vnútorné hrany som oblepila Stamperia  deco (washi) páskou. Papier je z kolekcie Vintage Roses od Stamperie. Vlastne všetky produkty šablóny, aquafarby v sprayoch, dekoračné pasty, drevené elementy, tuše sú zo Stamperia spoločnosti. Vtáčik, ornament a ruže som vyrezala pomocou šablón zo Sizzixu.




Na prvotinu som z obrázkom spokojná a dúfam, že sa zapáči aj Vám. Mám pre Vás pripravené ešte ďalšie dva projecty, takže dovidenia nabudúce. Prajem príjemné scrapbookové chvíle.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára