streda 18. februára 2015

Mini albumy s tematikou Paríža


Keď som nedávno rozbaľovala svoj kreatívny balíček od Janky, 
hneď v prvej chvíli ma dostala nová parížska UHK kolekcia. 
Nádherný mix farieb a odleskov papiera ma inšpiroval k vytvoreniu týchto mini albumíkov, 
ktorých základ tvoria obálky. 
Tie sú jedna za druhou pospájané a slúžia ako úložný priestor pre najrôznejšie drobnosti. 
Výroba netrvala dlho, no výsledok ma veľmi milo prekvapil.

Opäť sa mi raz potvrdilo, že

Paris est mon amour :)

Pekný deň priatelia, želá

Katka








6 komentárov:

  1. Odpadla som z nich! Neuveriteľne roztomilé a skvelé prevedenie obálkového minialbumu <3 Krááása!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééééééj Katuška, super nápad a veľmi krásnespracované....mňa tiež papier očaril a robím z neho klasický album....snáď si už konečne ten Paríž pôjdem obzrieť adoplním ho fotografiami a skutočnými zážitkami. Ináč vďaka za inšpiráciu....Je to supeeeeeer a strašne mi to padlo vhod, s tými podľa teba jednoduchými....hahaha....doskami. Pekný dníček želám :)) Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása! Papierová kolekcia je ozaj nádherná, kolekcia Holmes in Love bola u mna doteraz jednoznacne number one, ale táto ju dobieha ;) Krásne dielko ozaj!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Káťo, překrásné minialbum!. A ty papíry... ach ty jsou...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievčatá wau, takú milú odozvu som vôbec nečakala :) dakujem, posúva ma to ďalej :) pekný deň všetkým. Katka

    OdpovedaťOdstrániť