pondelok 6. apríla 2015

Predstavujeme DT - Art-moni

Dnes sa vám predstaví poľská scraperka Monika (Art-moni). Milujúca mama a manželka, fantastická lektorka s citom pre ladenie farieb. Tvorí predovšetkým albumy a pohľadnice, ale medzi jej prácami môžeme nájsť aj iné formy, napr. exploding boxy, paravany, layouty, zásobníky na vreckovky, tagy či iné dekorácie. 
Vítam ťa srdečne, Monika!






1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM

    Cieszyn to moje ukochane miasto, w którym mieszkam od prawie 15 lat. Urodziłam się 
    we Włocławku, ale moim marzeniem było mieszkać w Cieszynie odkąd skończyłam lat 16.

  Cieszyn, to je moje milované mesto, v ktorom bývam už skoro 15 rokov. Narodila som sa v Włocławku, ale mojím snom od 16 rokov bolo bývať v Cieszynie.

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA

     Kocham brązy i beże, ale czerń i szarości też mi się podobają, poza tym  turkus, zgniła zieleń i pudrowy róż.

Milujem hnedú a béžovú, ale čierna a sivá sa mi tiež páčia, okrem toho tyrkysová, tmavá žltozelená a púdrová ružová.

3. MÔJ ŠTÝL

    Nie umiem określić swojego stylu, bo jest chyba wszystkiego po trochu. Najbardziej jednak lubię  albumy w stylu vintage.

Neviem opísať svoj štýl, pretože je to asi zo všetkého trochu. Najradšej mám ale aj tak albumy v štýle vintage.

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...

Chyba wszystko co jest wokół mnie, po pierwsze jest to papier, bo to on jest podstawą tego co dzieje się dalej,  ale  inspirują mnie też  stare domy oraz ciekawe wnętrza. 

Asi zo všetkého, čo je okolo mňa, po prvé, je to papier, lebo ten je základ všetkého, čo sa deje ďalej, ale inšpirujú ma aj staré domy a zaujímavý interiér.

5. KEĎ TVORÍM, ...

nie ma znaczenia czas, ale musi coś grać. Muzyka, jakiś ciekawy wykład, ale zazwyczaj jest to jakiś serial kryminalny

nie je podstatný čas, ale niečo musí hrať. Hudba, nejaký zaujímavý rozhovor, prednáška, ale zvyčajne je to nejaký kriminálny seriál.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY

bałagan czyli wszystko czego aktualnie używam plus cała masa rzeczy, których już nie używam. Staram się z tym walczyć i sprzątać za każdym razem gdy skończę projekt, ale tak bardzo śpieszy mi się żeby zacząć kolejny, że ze sprzątaniem raczej ciężko idzie.

neporiadok, čiže všetko čo aktuálne používam plus veľká kopa vecí, ktoré už nepoužívam. Snažím sa s tým bojovať a upratať vždy, keď skončím projekt, ale tak sa ponáhľam, aby som začala ďalší, že upratovať je skôr ťažké.

7. SOM ZÁVISLÁ OD ...

kawy, chociaż nie piję jej dużo, ale odbywa się to u mnie z pewnego rodzaju ceremoniałem.  

kávy, hoci jej nepijem veľa, ale je pre mňa určitým druhom ceremoniálu

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI

 Bardzo szybko się wzruszam, zwłaszcza przy dobrej muzyce. Niewiele osób wie też, że  gram na pianinie i gitarze, a  nawet torszeczkę kmponuję, a moim marzeniem niespełnionym jest umiejętność gry na perkusji. 

Dokážem sa veľmi rýchlo rozcilivieť, zvlášť pri dobrej hudbe. Málo ľudí tiež vie, že hrám na klavíri a gitare, dokonca trošku komponujem a mojím nespleným snom je vedieť hrať na bicie.


Inšpirujte sa malou prechádzkou fotografiami:









Budem rada, ak navštívite Moniku aj na jej osobnom blogu.

1 komentár:

  1. zalubila som sa do tej drevenej krabicky na vreckovky... paaani ta je nadherna! :)

    OdpovedaťOdstrániť