nedeľa 12. apríla 2015

Jaka jestem?

Czasem trzeba zrobić coś tylko dla siebie.
I właśnie dlatego powstał ten journal.

Dziś mogę zaprezentować okładkę i pierwszy wpis - moje imię.

Niekedy treba urobiť niečo len pre seba.
A práve preto vzikol tento art-journal.

Dnes môžem predstaviť jeho obálku a prvý vpis - moje meno.



Zamiast imienia wybrałam nick - Blue, jakoś jestem przywiązana do niego.

Namiesto mena som si vybrala nick - Blue, som akosi zviazaná s ním.



Zabawa z mediami w artjournalu pozwala mi uporządkować myśli.
Macie swoje artjournale? 
Jeśli tak, dajcie link w komentarzach, chętnie zajrzę do Was.

Hra s médiami v art žurnáloch mi dovoľuje usporiadať si myšlienky.
Máte svoje art žurnály?
Ak áno, napíšte link do komentára, rada vás navštívim.


Miłego dnia.
Príjemný deň.





1 komentár:

  1. Wspaniałe wpisy!
    Ja zapraszam serdecznie :) http://tworczelapkiangel.blogspot.com/search/label/artjournal

    OdpovedaťOdstrániť