štvrtok 2. apríla 2015

Predstavujeme DT - Irinka

Teším sa, že vám môžem dnes predstaviť novú členku design teamu - Irinku. Je z Ukrajiny, ale žije na Slovensku. Jej tvorba je bohatá na prekrásne albumy, receptáre, notesy a pohľadnice. Všetky tieto projekty si v jej tvorbe iste zamilujete.




1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM
    Partizánske

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA
    Mojou najobľúbenejšou farbou je tyrkysová. Mám rada tyrkysovú v rôznych kombináciách - 
    s ružovou, béžovou, šedou, tmavomodrou, hnedou... ale ako tvorivá duša, mam rada všetky farby.

3. MÔJ ŠTÝL
     je americký - milujem veľa ozdob a čisté farby, nie vintage. Ešte milujem shabby s jeho jemnými
bledými farbami - bielou, ružovou, béžovou, ale zatiaľ nemám veľa výrobkov, vytvorených v 
tomto štýle.

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
Inšpiruje ma veľa vecí, napríklad najčastejšie sú to nové látky, či zaujímavá kombinácia farieb v 
novej kolekcii papierov. Niekedy celú kompozíciu môžem postaviť okolo jednej dominanty -  
peknej figúrky anjelika, či nejakého nápisu..

5. KEĎ TVORÍM, ...
obyčajne je ticho (pretože často tvorím v noci) a mám okolo seba veľký neporiadok :)))) Často si 
spravím čaj  s citrónom a zabudnem naň, keď ho pijem, je už studený(((( Ale keď tvorím - som  
šťastná!

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY
Big Shot, vysekávačky papiera, šijací stroj, vyrezávacia podložka

7. SOM ZÁVISLÁ OD ...
čokolády

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI
Môžem vymeniť obed aj večeru za sladkosti.


Pripravte sa, lebo Irinka vám svojimi projektami vyrazí dych! Sú nádherné, precízne vypracované s doladenými detailami a skvelými nápadmi. Tešíme sa na spoluprácu, vitaj!










Irinka blog nemá, ale ostatné jej práce si môžete prezrieť v jej e-shope TU


3 komentáre:

  1. Nádherné... Irinka nechceš si zriadiť Blog aby sme sa mohli kochať tvojou pracou? :) Pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bardzo ciekawe i piękne prace. Szczególnie spodobał mi się shadow box

    OdpovedaťOdstrániť