pondelok 13. apríla 2015

Debiut - kartka z mocnym akcentem

Witam!

Zapraszam wszystkich stałych obserwatorów i sporadycznych podglądaczy na moją pierwszą inspirację na tym blogu.

Przedstawiam dzisiaj kartkę w stylu, w którym do tej pory rzadko tworzyłam. Praca, którą wykonałam powstała z pasji, a nie w celu komercyjnym. Taka też była moja motywacja, kiedy zgłaszałam moją kandydaturę do DT. Cieszę się, że będę mogła Was inspirować do tworzenia prac, które wyrażą indywidualny charakter oraz zaprezentować ulubione techniki i materiały.

Zabrałam moja kartkę na wiosenny spacer i zrobiłam kilka zdjęć w różnym oświetleniu. 

Centralnym punktem kompozycji jest kwiat w kolorze żywej czerwieni. Kompozycja asymetryczna. Użyłam trzech rodzajów papieru i mediów w postaci: mgiełki, tuszu i pearlmakera.

Vítam vás!

Pozývam všetkých stálych sledovateľov aj sporadických návštevníkov pozrieť si moju prvú inšpiráciu na tomto blogu.

Predstavujem vám pohľadnicu v štýle, v ktorom som doteraz netvorila často. Práca, ktorú som vytvorila, vznikla zo záľuby, nie za komerčným účelom. Taká istá bola aj moja motivácia, keď som posielala moju prihlášku do DT. Teším sa, že vás budem môcť inšpirovať v tvorení projektov, ktoré vyjadruje individuálny charakter a taktiež predstaviť obľúbené techniky a materiály.

Vzala som moju pohľadnicu na jarný výlet a urobila som niekoľko fotiek pri rôznom osvetlení.
Centrálnym prvkom kompozície je kvetina v živej červenej farbe. Asymetrická kompozícia.
Použila som tri druhy papiera a médiá: spreje, tuš a pearlmaker.


Przyjrzyjcie się szczegółom: styl bałaganiarski, szarpane brzegi, własnoręcznie wykonany kwiatek, sznurek, tekturka, ramka z masy plastycznej i kilka chlapnięć mgiełką  Starburst Lindy's Stamp Gang w kolorze Poincianna Red Flame.

Kwiatek wykonany z papieru czerpanego zabarwiony jest również tą mgiełką. To medium miałam okazję użyć po raz pierwszy i muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobało i zamierzam stosować je często.

Pozrite sa na detaily: neporiadny štýl, obtrhané okraje, vlastnoručne vyrobená kvetina, šnúrka, výrez, rámik z plastu a zopár fŕkancov sprejom Starburst Lindy's Stamp Gang vo farbe Poincianna Red Flame.

Kvetinka vyrobená z ručného papiera je zafarbená tým istým sprejom. Tento sprej som mala možnosť použiť po prvýkrát a musím povedať, že sa mi veľmi zapáčil a plánujem ho využívať často.



Zachęcam do eksperymentowania z mgiełkami i mam nadzieję, że kartka w stylu, który można określić country zainspiruje Was do wykonania podobnych prac.

Odporúčam experimentovať so sprejmi a dúfam, že pohľadnica v tomto štýle, ktorý sa dá opísať ako country, vás inšpiruje do výroby svojej vlastnej.




Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne moje inspiracje.

Miłego dnia!

Ďakujem za pozornosť a pozývam na ďalšie moje inšpirácie.
Príjemný deň!



2 komentáre: