piatok 10. apríla 2015

Zberateľ

Zberateľ - zbiera srdcia, odkladá ich na svoju policu, po každom novom kúsku sa vydá po ďalšie.


Pracovala som s papierom Walk the Plank z kolekcie Destination Unknown od 7 Dots Studio v rozmere 15 x 15 cm. Keďže som chcela, aby bolo vidno základný papier, natrela som ho čírym gessom Art Basics od Prima Marketing. Modelovaciu hmotu som naniesla cez šablóny Memory Box Mesh a Rings and Puddles.
Po uschnutí som použila na farbenie čierny a hnedý tuš a Tim Holtz Distess Stain. Nakoniec som jemne prstami naniesla bronzovú akrylovú farbu Artiste.


Lepenkové výrezy, gázu, čipku a fľašky som lepila pomocou Soft Gloss Gel, farbené sú rovnakými farbami ako podklad. Nakoniec som pridala pár nálepiek Destination Unknown a obrázky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára