nedeľa 5. apríla 2015

Predstavujeme DT - Kristína

Kto sa pohybuje vo svete scrapbookingu na Slovensku, iste pozná Kristínu. Študentku marketingu, fotografku a zanietenú scraperku so slabosťou pre mačky, módu či čokoládu. Venuje sa výrobe pohľadníc, notesov, diárov, layoutov, receptárov a albumov.




1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM

    Žitavany (dedinka pri Zlatých Moravciach)

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA

    Mám rada veľa bielej farby v kombinácii s rôznymi odtieňmi inej farby. Najobľúbenejšia farebná 
    paleta sú farby biela, krémová, hnedá a čierna, ktoré ešte dopĺňam zlatou alebo striebornou.

3. MÔJ ŠTÝL

    Myslím, že pracujem najmä v jemnom vintage štýle, ktorý je môj najobľúbenejší a snažím sa ho 
    vložiť pomocou rôznych detailov aj do farebnejších projektov. Moje projekty bývajú zdobenejšie 
    a obsahujú viac vrstiev papierov a ozdôbok. Taktiež sa troška chytám na mixed media, ale zatiaľ 
    len využívaním modelovacej pasty, ktorou tvorím reliéfy cez šablóny. Niekedy využívam aj farby, 
    ale uprednostňujem čistejšiu prácu s papiermi a ozdobami a s ich prirodzeným vzhľadom.

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...

materiálu (podľa jeho tematiky), z časopisov o scrapbookingu, z Pinterestu a z obľúbených blogov.     Niekedy sa mi uležia v hlave veci, ktoré som videla sto rokov dozadu, a k nim mi niečo napadne         naviac. Veľkou inšpiráciou sú pre mňa challenge, kde dajú zadanie (tému, farebnú paletu, sketch,       projekt podľa návodu) a ja sa snažím tvoriť podľa neho. Býva to pre mňa výzva, pretože vyskúšam     niečo nové a na mňa možno aj nezvyčajné.

5. KEĎ TVORÍM, ...

som ako v tranze. Nič nevnímam, len tvorbu - pripravím si materiál, obklopím sa ním a                       premýšľam, čo a ako naaranžujem na projekte. Mávam zapnuté rádio alebo seriál do pozadia               - veselšie sa mi pri tom tvorí. Ak tvorím podľa sketchu  alebo farebnej palety, tak ju mám pri sebe.     Tvorením si skvelo prečistím hlavu a oddýchnem si, pretože nemyslím na nič iné, iba na daný             projekt a nápady, ktoré doňho chcem vložiť.


6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY

Pracovná doska na rezanie, pomôcky a nástroje, šijací stroj, fotoaparát a jeden organizér s                   drobnými ozdôbkami, perličkami, farbami a kovovými komponentmi.


7. SOM ZÁVISLÁ OD ...

Lásky, čokolády, mačiek a aktívneho života ... a samozrejme scrapbookingu. ;)

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI

Od svojich 11tich rokov som skalnou fanúšičkou Harryho Pottera a nedám naňho dopustiť.


Kristínkine práce sú neprehliadnuteľné, presvedčte sa sami:









Viac pekných ukážok nájdete na je blogu TU.


5 komentárov:

  1. Kristinku sledujem, ma krásne práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kristinku sledujem, ma krásne práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Vám, veľmi ste ma potešili ;) Mám veľkú radosť, že patrím do DT SCRAP atelier a budem sa snažiť prinášať zaujímavé a inšpiratívne projekty ;)

    OdpovedaťOdstrániť