sobota 4. apríla 2015

Predstavujeme DT - Dawid

Dnes je tu pre vás Dawid. Muž, ktorý to vie nielen s papierom. On sa totiž venuje aj iným ručným prácam, nejaký koptský steh alebo šijací stroj mu nerobí problém, vyrába nádherné veľkonočné vajíčka, skvelú bižutériu. Ja neviem, či ešte taký iný šikovný chalan existuje, ale som hrdá na to, 
že je v našom tíme. 
Vitaj, Dawid!





1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM

    Płońsko 

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA

    Brązy z dodatkiem czerni

    Hnedé odtiene s prídavkom čiernej farby

3. MÔJ ŠTÝL

    Ciężko mi określić, ponieważ tworzę nie myśląc o stylu. W kartkach jest zazwyczaj dość prosto.         Nie potrafię  tworzyć "na bogato", choć zdarza się, że i taka praca powstanie.

    Ťažko sa mi opisuje, keďže tvorím nepremýšľajúc o štýle. Pohľadnice sú zvyčajne dosť                        jednoduché. Nedokážem tvoriť "bohato", hoci stáva sa niekedy, že vznikne aj taká práca.

    

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...

Kolory, zdjęcia, otoczenie. Czasem coś się zobaczy i jest to bodźcem do zrobienia czegoś fajnego.
    
    Farby, fotografie, okolie. Niekedy niečo uvidím a to je podnetom k vytvoreniu niečoho                       zaujímavého.

5. KEĎ TVORÍM, ...

słucham muzyki, mam włączony telewizor, rozmawiam przez skype'a... zdecydowanie nie lubię         ciszy.

    počúvam hudbu, mám zapnutú televíziu, rozprávam sa cez skype... určte nemám rád ticho.

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY

Bałagan, wieczny bałagan. Wśród papierów leżą nożyczki, klej, mata, kwiatki i wszystko co było       wcześniej  używane. 

    Neporiadok, večný neporiadok. Uprostred papierov ležia nožničky, lepidlo, podložka, kvetinky a         všetko, čo som používal skôr.

7. SOM ZÁVISLÝ OD ...

jedzenia :)

    jedla :)

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI

Uwielbiam rośliny, mam ogród i małą kolekcję kaktusów.

    Zbožňujem rastliny, mám záhradu a malú zbierku kaktusov.



So skvelými nápadmi a ich realizáciami sa vám predstavuje dnes Dawid:










Ak máte záujem pozrieť si viac jeho projektov, určite sa zatavte na Dawidovom blogu!

6 komentárov: