sobota 14. marca 2015

A toy?

Z kobietą lepiej nie igrać !
So ženou sa radšej nezahrávajte!


 Z kobietą jest jak z bronią - niebezpiecznie, gdy się nią bawisz.
So ženou je to ako so zbraňou - je nebezpečné, ak sa s ňou hráš.





To wpis w wędrującym art-journalu. 
Wykorzystałam mgiełki, tusze, stemple, tekturki, żelmedium, czyli dałam upust moim emocjom :)

Zachęcam do zabawy z journalem.

XXXXXXXXX

Toto je príspevok do putujúceho art-journalu.
Použila som spreje, tuše, pečiatky, výrezy, gélové médium, čiže dala som voľnosť svojim emóciám :)

Odporúčam pohrať sa s žurnálom.

Wykorzystałam/použila som:

Papier EIFFEL Akrylový tuš 13arts SPLASH! (biely) Distress Ink Pad MOWED LAWNPapier My Dear Watson EVIDENCE   


3 komentáre:

  1. Odpadávam z týchto nádherných art journalov :) Úžasne niečo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nuž majster je majster, mám sa čo učiť...Pekný deň želám.:))Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hasło jest bezbłędne, jednoznaczne przesłanie! Super pomysł. Ja jakoś nie mogę się do tej formy przekonać.

    OdpovedaťOdstrániť