sobota 28. marca 2015

As the time goes by :)

Dobrý deň priatelia.

Dnešný príspevok je môj posledný na tomto blogu. 
Prežila som spolu s Vami krásny polrok plný vymýšľania, tvorenia, fotenia. 
Som veľmi rada a vďačná, že som mohla byť súčasťou tak krásne tvoriacej skupinky J 
Ďakujem Vám za milé komentáre a like-y, ktoré ma v mojej tvorbe posúvali / posúvajú ďalej.

Ako ste si v mojich príspevkoch istotne všimli, preferujem jednoduchosť 
a mojou obľúbenou formou vyjadrenia sa, sú fotoalbumy. 
Preto Vám dnes ako inšpiráciu prinášam tento fotoalbum pre novorodeniatko z USA. 
Myslím, že bude dôstojnou bodkou za mojim pôsobením v Design Tíme ScrapAtelieru.

Všetko dobré, veľa chuti a času do tvorenia Vám praje


Katka






Katka sa dnes s nami, bohužiaľ, lúči, ale určite budeme jej stopy v oblasti scrapbookingu sledovať aj naďalej. Kati, prajeme ti všetko dobré!
(DT)

4 komentáre:

  1. Katka album je síce jednoduchý, ale elegantný. Krásne zladené žiariace farby s nevinnou bielou sú jedinečným podkladom pre fotografie malého bábätka. Prajem Ti veľa spokojných dní v Tvojej tvorbe. Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alenka, dakujem Vám z celého srdca za všetky Vaše milé komentáre. Takisto Vám prajem všetko dobré a nech sa Vám sen o Paríži zanedlho splní, aby bolo čím plniť ten Váš krásny fotoalbum :) Pekný víkend. Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť