pondelok 23. marca 2015

New York Trip - Výlet v New Yorku

Alenka je dnes s nami  poslednýkrát, ale budeme ju aj naďalej navštevovať na jej fb stránke a nasávať nezabudnuteľné videonahrávky jej krásnych albumov. Užite si toto video!
Alenka, želáme ti nekonečnú inšpiráciu, skvelé nápady! Sme hrdí, že si bola súčasťou nášho tímu. Nech sa ti darí v osobnom aj pracovnom živote a nech tvoje projekty prinášajú radosť ľuďom na celom svete!


Musím sa Vám zdôveriť, že mixmedia je mojou slabou stránkou, proste nech sa akokoľvek snažím ja to nedám tak, aby som bola so sebou spokojná...a tak som si dnes večer tu v Abudhabi povedala, že kým splním sľub daný sebe samej, že si konečne vytvorím nejakú tú knihu- žurnál o mojej ceste do Emirátov, podelím sa s Vami o velikánsky 30x30cm taký pravý scrapový cestovný album. Urobila som ho ako vianočný darček pre môjho vnuka a je o jeho návšteve mesta, v ktorom sa narodil. Keďže pravý scrapbookový album má mať predovšetkým fotografie, opis čo a kedy a kde - teda journal, tento album obsahuje aj opis návštev, vstupenky, cestovné lístky, prospekty navštívených miest. A keďže mám slabosť na vôňu papiera a na dotyk všetkých tých milých drobnôstok, layouty som nevložila do fóliových vreciek, ale som ich nalepila na väčší podkladový papier a zoskrutkovala ich skrutkami z pôvodného albumu, ktoré som musela nadstaviť. Všetkým v rodine sa album páči a obzeráme ho takmer s každou vnukovou návštevou. Verím, že aj pre Vás bude inšpiráciou. Teším sa na vaše komentáre. Prajem krásny pohodový deň.
Alena

2 komentáre:

  1. Alenka, opäť skvelé video! Som rada, že som spoznala tvoju prácu, je veľmi inšpiratívna, prajem všetko dobré!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Danielka, myslím si, že si navzájom odovzdávame techniky, nápady, dodávame si chuť deliť sa... je mi ľúto, že nie som v blogovaní a blablabla veciach zbehlá a tak robím veci ako to viem. Ale doučím sa, lebo mojím cieľom je mať okolo seba tvorivých ľudkov a tešiť sa spolu s nimi z vytvorených prác. pravdou je, že poledných 6 mesiacov som scrapbookovo vyťažená viac ako som si priala, ale robím dizajnérku a učiteľku pre taliansku firmu Stamperia. Veľmi veľa cestujem a moja súčasná práca je mojím koníčkom. Čo si môžem priať viac? Danielka, želám Ti veľa skvelých výtvorov a určite sa budem chodiť obdivovať, čo je u Teba nové. Pekný deň. :)) Alena

    OdpovedaťOdstrániť