štvrtok 19. marca 2015

Easter - Veľká noc - mini album.

Magdalenka z nášho dizajn tímu mi pripomenula môj vajíčkový mini album. Zhotovila som ho pred dvomi rokmi, ale keďže nie je doplnený fotografiami, rada sa ním pochválim. Väčšina papierov je od AUTHENTIQUE spoločnosti. Album je ukážkou, že v albumoch môžme zvečniť  všetky naše zručnosti. Krajku, niektoré kvietky a šnúrky som si uháčkovala. V albume je miesto na mnoho fotografií a tak asi zozbieram všetky zvečnené oblievačky a chronologicky ich do albumu povlepujem. Raz sa možno budú vnuci čudovať čo za zvyk (oblievať a šibať dievčence) sme to mali.
A strana s mini knižôčkou ma práve inšpirovala na vytvorenie pohľadnice, ktorá nebude veľkonočná, ale... "pochválim sa" v budúcom príspevku. I keď je album v modrohnedom tóne pôsobí na mňa sviežo a na Vás ako?

2 komentáre: